Quiz Κατανόησης της Θεωρίας | 10 Απαντήσεις & Επεξηγήσεις

Ερώτηση 1:

Ποιος είναι ο κύριος σκοπός του Adobe Premiere Pro;

Α) Δημιουργία γραφικών
Β) Επεξεργασία ήχου
Γ) Επεξεργασία βίντεο
Δ) Δημιουργία κινούμενων σχεδίων

Σωστή απάντηση: Γ) Επεξεργασία βίντεο
Επεξήγηση: Το Premiere Pro είναι λογισμικό επεξεργασίας βίντεο (NLE). Οι υπόλοιπες επιλογές αναφέρονται σε διαφορετικά πεδία: τα γραφικά, ο ήχος και η κινούμενη εικόνα επεξεργάζονται με άλλα εργαλεία όπως Photoshop ή After Effects.


Ερώτηση 2:

Πώς ξεκινάμε το πρόγραμμα Premiere Pro στον υπολογιστή μας;

Α) Πατώντας το δεξί κλικ πάνω σε οποιοδήποτε φάκελο
Β) Διπλό αριστερό κλικ στη συντόμευση του προγράμματος
Γ) Μέσω του μενού Start > File
Δ) Πατώντας το πλήκτρο ESC

Σωστή απάντηση: Β) Διπλό αριστερό κλικ στη συντόμευση του προγράμματος
Επεξήγηση: Η εκκίνηση του Premiere Pro γίνεται με διπλό αριστερό πάτημα πάνω στη συντόμευση. Οι υπόλοιπες επιλογές είτε δεν σχετίζονται με το άνοιγμα εφαρμογών είτε είναι λάθος διαδρομή.


Ερώτηση 3:

Τι τύπος επεξεργαστή είναι το Premiere Pro;

Α) Timeline-Based Editor
Β) Real-Time Video Encoder
Γ) Non Linear Editor
Δ) Script-Based Editor

Σωστή απάντηση: Γ) Non Linear Editor
Επεξήγηση: Το Premiere Pro είναι NLE, που σημαίνει ότι δεν απαιτείται συγκεκριμένη χρονική σειρά στην επεξεργασία. Οι άλλοι τύποι δεν ανταποκρίνονται στον τρόπο λειτουργίας του λογισμικού.


Ερώτηση 4:

Ποιο εργαλείο χρησιμοποιείται για να επιλέξουμε φάκελο αποθήκευσης;

Α) Select Tool
Β) Save As
Γ) Browse
Δ) Location Lock

Σωστή απάντηση: Γ) Browse
Επεξήγηση: Μέσα από το κουμπί Browse επιλέγεται ο φάκελος αποθήκευσης. Τα Save As και Location Lock δεν υπάρχουν στο πλαίσιο δημιουργίας project, ενώ το Select Tool αφορά timeline editing.


Ερώτηση 5:

Ποιο από τα παρακάτω δεν είναι τύπος κάρτας γραφικών;

Α) NVIDIA
Β) CUDA
Γ) ATI
Δ) OpenCL

Σωστή απάντηση: Β) CUDA
Επεξήγηση: Η CUDA είναι τεχνολογία της NVIDIA και όχι τύπος κάρτας. Οι υπόλοιπες επιλογές είναι ονομασίες κατασκευαστών ή υποστηριζόμενων τεχνολογιών.


Ερώτηση 6:

Ποια είναι η σωστή σειρά για να δημιουργήσουμε ένα νέο project μέσω του μενού;

Α) Edit > Preferences > Project
Β) File > Export > New
Γ) File > New > Project
Δ) View > New > Sequence

Σωστή απάντηση: Γ) File > New > Project
Επεξήγηση: Η σωστή διαδρομή μέσα στο μενού είναι File > New > Project. Οι άλλες επιλογές είτε αφορούν εξαγωγή, είτε άλλες λειτουργίες του προγράμματος.


Ερώτηση 7:

Σε ποιο πεδίο ορίζουμε την τοποθεσία αποθήκευσης του project;

Α) Media Cache
Β) Scratch Disks
Γ) Name
Δ) Location

Σωστή απάντηση: Δ) Location
Επεξήγηση: Το πεδίο Location επιτρέπει τον ορισμό του φακέλου αποθήκευσης. Τα Scratch Disks αφορούν εσωτερική αποθήκευση και το Media Cache προσωρινά αρχεία.


Ερώτηση 8:

Ποια επιλογή ενεργοποιείται αν δεν έχουμε κάρτα γραφικών συμβατή με Premiere;

Α) GPU Playback Engine
Β) OpenCL Acceleration
Γ) Mercury Playback Engine Software Only
Δ) CUDA Hardware Engine

Σωστή απάντηση: Γ) Mercury Playback Engine Software Only
Επεξήγηση: Αυτή είναι η κατάλληλη επιλογή όταν δεν υπάρχει υποστήριξη GPU. Οι υπόλοιπες απαιτούν κατάλληλη κάρτα γραφικών.


Ερώτηση 9:

Ποια είναι τα βασικά στοιχεία οργάνωσης του υλικού σε project;

Α) Scratch Folders
Β) Temporary Drives
Γ) Ονόματα φακέλων όπως Audio, Footage, Project File
Δ) Timeline Previews

Σωστή απάντηση: Γ) Ονόματα φακέλων όπως Audio, Footage, Project File
Επεξήγηση: Η σωστή οργάνωση του project γίνεται με φακέλους που περιέχουν διαφορετικά είδη αρχείων. Οι άλλες επιλογές δεν αφορούν άμεσα την οργάνωση περιεχομένου.


Ερώτηση 10:

Με ποια εντολή κλείνουμε το project που δημιουργήσαμε;

Α) Delete
Β) Exit Editor
Γ) Close Window
Δ) Close Project

Σωστή απάντηση: Δ) Close Project
Επεξήγηση: Η εντολή Close Project κλείνει το ενεργό project. Οι υπόλοιπες εντολές είτε δεν υπάρχουν είτε δεν έχουν την ίδια λειτουργία

Επόμενο μάθημα / άσκηση